3 תשובות
זאת כל כך אני :)
זה גם קורה לי עם בחורים בכללי, אני אומרת לעצמי "למה אף אחד לא מתחיל איתי?" ואז כשכן מתחילים איתי אני פשוט בורחת..
חוץ מזה זה מה שקורה כשאת דלוקה על מישהו. הקראש שלי אפילו לא שומר אותי באנשי קשר.. :(
זה גם קורה לי עם בחורים בכללי, אני אומרת לעצמי "למה אף אחד לא מתחיל איתי?" ואז כשכן מתחילים איתי אני פשוט בורחת..
חוץ מזה זה מה שקורה כשאת דלוקה על מישהו. הקראש שלי אפילו לא שומר אותי באנשי קשר.. :(
בדיוק כמוך^^
אנונימית
שואל השאלה:
איך זו אובססיה?^
ואני בדוק לא דלוקה עליו
איך זו אובססיה?^
ואני בדוק לא דלוקה עליו
אנונימית
באותו הנושא: