8 תשובות
אם אני מעליבה מישהו אז זה מגיע לו. וזה לא אכפת לי
קרא לי שממש בצחוק "העלבתי" מישהי והיא ילדה ממש רגישה והיא נפגעה ואז אמרתי לה שלא התכוונתי זה היה בצחוק
כשהרגשתי שבן אדם באמת יקבל את הסליחה שלי אז התנצלתי
כן קרה לי
התנצלתי בפניו
היו למישהי סימני מתיחה לבנים של השמנה ולא הבנתי מה זה אז שאלתי אותה מה קרה לה ביד אמרה לי סימני מתיחה והיה לא נעים
כל הזמן

כבר לא זוכרת
הרבה קורה... מבקש סליחה