2 תשובות
הממ תשאלי חברים אחרים שלך שלוקחים ריטלין
אם אני שוכחת לאכול ולשתות בזמן ההשפעה אז אחרי שהריכוז נגמר יש לי כאלה תופעות לוואי שמשפיעות על מצב הרוח שלי אבל לרעה (קוראים לזה ריבאונד ריטלין חח).
תשתדלי להקפיד לאכול ולשתות במידה מספקת גם אם את לא מרגישה רעבה במיוחד.
ואם זה ממשיך אז אני חושבת שכדאי לך ללכת
לרופא שלך, רק ליתר ביטחון, כי בכל זאת לא כדאי לך להסתמך רק על תשובות של אנונימיים באינטרנט.
תשתדלי להקפיד לאכול ולשתות במידה מספקת גם אם את לא מרגישה רעבה במיוחד.
ואם זה ממשיך אז אני חושבת שכדאי לך ללכת
לרופא שלך, רק ליתר ביטחון, כי בכל זאת לא כדאי לך להסתמך רק על תשובות של אנונימיים באינטרנט.
באותו הנושא: