5 תשובות
חח את יכולה לישון..
קישורים מצורפים:
תישני, בפייסבוק מעלים תמונות של אוכל.
לקרוא ספר טוב, לראות דברים על השואה.
לאכול ולהפסיק עם הפאקינג שטויות..
אנונימי
אי אפשר להעביר אותו בכיף.. כל הקטע זה האבל והעצב..
באותו הנושא: