4 תשובות
תשאלי אותם למה אנחנו אמורים לדעת
עריכה: אופס זה יצא קצת לא יפה אז תקראי את זה בטון נחמד
אנונימית
כנראה את יודעת להרגיע אנשים בדיבור שלך ומה שאת אומרת ויש מצב יש לך מראה מרגיע כזה
יכול להיות הרבה דברים במראה, בקול, בדיבור. או שאת בעצמך רגועה כזו ומשדרת אנרגיות טובות .. :)
זה הקול, בטון רך ונעים, ולא צורם או גבוה מדי.
וזו האוירה שאת משרה, לא עצבנית וקפיצית, אלא נינוחה .
וזו יכולת שאולי יש בך, לראות את החיובי בכל מצב.
מעולה.
תתאימי להיות מטפלת באנשים, בכל תפקיד שדורש נועם והרגעה- תוכלי להתאים.