התחברות
הרשמה
אם עניתי למישהו תשובה באנונימי וקיבלתי פרח, זה יחשב לי או שלא?
12 בספטמבר 2018, 23:17
פרחים בסטיפס
פרחים
סטיפס נוער
סטיפס
6 תשובות
לא
B
Betty cooper
לא
ח
חיוך, קו עקום שמיישר הכל :)
לא
ע
עלמא.
לא
P
Pretty little angel
לא
y
your lady.
לא
ח
חושבת...
באותו הנושא:
איך עושים שאלה/תשובה באנונימי אבל שמשנים את הטקסט של האנונימי למה שרוצים?
אם עניתי על שאלה וקיבלתי פרח ואז שיניתי לאנונימי, הפרח נשאר?
מכירים את זה שעניתם תשובה באנונימי וקיבלתם 120 פלוסים?
שמתם לב שכמעט כל מי ששואל שאלות שם באנונימי אבל בתשובות לא?
בנות- בבקשה בלי התיפייפויות ובלי כלום תענו דוגרי (מקסימום תענו באנונימי כי אני צריך תשובה כנה)
אם עניתי לשאלה כל שהיא באנונימי וקיבלתי פרח, אני מקבלת את הפרח?
תשובות שאני עונה עליהם באנונימי עדיין נחשבות בתשובות שעניתי בפרופיל?
אם עניתי על שאלה וקיבלתי פרח ואז אני משנה לאנונימי, הפרח יישאר?
אפשר להביא פרח למישהו שענה לי באנונימי?
אם אני שואלת שאלה באנונימי ושלחתי פרח למישהו שענה, הוא יראה את השם משתמש שלי?
עם עניתי לשאלה באנונימי וקיבלתי פרח זה נחשב פרח רגיל או לא?