התחברות הרשמה

אני היחידה שקוראת לקיר התודות "thanks you wall" (אני יודעת שזה אמור להיות בלי s אני לא סתומה) רק כי זה מצחיק אותי

13 בספטמבר 2018, 20:20
משפטקירותסטיפסקיר תודותקיר התודות    
2 תשובות
חחח כן את היחידה
e
empty heart
את היחידה.. אבל מחשבה יפה!
N
Narkisistit
באותו הנושא:
מישהו יכול להכנס לקיר התודות שלי ולהגיד לי מה כתוב בתגובה האחרונה
אני היחידה שקוראת את השם של האתר "סטפס" ולא "סטיפס"?
מה תחשבו על ילדה בת 15 שקוראת לחבר שלה בטלפון מיי דאדי?
מה תחשבו על אמא שקוראת לבת שלה בת 17 ילדה מטומטמת וסתומה
תנו לי קטילות לאחותי שקוראת לי
ידעתם שהסרטון של האישה שקוראת להרצל בכלל צולם ב2013?
חלמתי שחבורה שקוראת לעצמה הכת רודפת אחריי מה זה אומר?
דחוף, זו סיטואציה שקוראת עכשיו
רק אני מרחמת על זאתי שקוראת להרצל?
אם אני אכתוב משהו בסגנון "למה לא כותבים לי בקיר תודות" יכתבו לי בקיר תודות?
איך קוראים לאפליקציה שקוראת הודעות מחוקות בווצאפ?