4 תשובות
אם הייתה לי חברה לא הייתי מסתכל חח
לא הייתה לי חברה
אבל גבר טבעי שהוא יסתכל .. אבל אתה ליד חברה שלך ואתה אוהב אותה אין טעם שתסתכל על אחרות
כן הייתי מסתכל אבל זה טבעי זה כמו שאתן תבנו באיזה חתיך עם קוביות
שואל השאלה:
איזו אמת כואבת לול
אנונימית