8 תשובות
כדאיי
שואל השאלה:
כמה זה עולה ? והאם זה בעברית התפריט והסרטים?
אנונימי
כדאי

המינימום זה 30 לחודש

לדעתי תנסה חודש בחינם ואז תחליט
מה זה כדאי?
אם יש לך צורך אז כדאי, ואם לא אז לא.

לא עושים מנוי לשירות רק כי זה משתלם, אם לא הולכים להשתמש בו.

השירות מגיע עם אפשרות לתפריטים וכתוביות בעברית להכל, אבל זה לא חובה.

אם אתה מחפש שירות כזה, ואתה לא בטוח אם הוא מתאים לך.

אז דע לך שהחודש הראשון הוא בחינם, אז פשוט נסה וראה אם זה מתאים לך.
לדעתי זה כדאי וזה גם משתלם
הם אמינים
המינימום כמו שאמרו כאן זה 30 בחודש, שמן הסתם אומר שלא יהיה לך את כל הסרטים והסדרות שיש בנטפליקס שעולה יותר אבל בגדול זה שווה את זה כי גם ב30 שקל יש המון אופציות