6 תשובות
לא ניראה לי אבל את יכולה להביא/לתרום/למכור למישהו
מה פתאום עברה שנה איזה החזרה בדיוק יעשו לך? טיפה הגיון...
עבר די הרבה זמן... אז אני חושבת שאפשר לנסות אבל יהיה קשה זה יהיה בלאגן ואין כל כך סיכוי (אני לא בטוחה אז אל תתפסי אותי במילה חח אני חושבת כי זה די הגיוני). אבל בכל מקרה זה לא כזה נורא זה לא עולה הרבה שם...
אפשרי אבל עם הרבה באלגן
איביי לא יקר בדרך כלל אז לא נורא אם זה סתם ישכב בארון
לא לא חושב
אבל את יכולה להפוך את זה למשהו אחר לחתוך את הבד ולעשות עם זה משהו
נראה לי שכבר עבר יותר מידי זמןק