5 תשובות
לא לשלוח הודעות כל יום?
או לפחות לא להגזים
אנונימית
שואל השאלה:
מעולה ממש תוודה
אנונימית
פשוט קצת להפסיק עם זה , תראי שהיא תתגעגע ותשלח לבד גם, בכל זאת אתן חברות
אני אובססיבית לכמה בחורים כותבת להם כל יום הרבה מאוד והם לא בורחים.חברי אמת לא בורחים.תזכרי את זה
אנונימית
דברי איתי בפרטי, אנסה לעזור :)