6 תשובות
זה לא מביך
שואל השאלה:
תמיד שמדברים על זה כל הבנים כזה
'איכסס' או שפשוט נעלמים
תמיד שמדברים על זה כל הבנים כזה
'איכסס' או שפשוט נעלמים
אנונימית
וואו כי מחזור זה ממש כמו שילשול שיוצא מהפות, אה?^
-_-
-_-
זה לא מביך זה מגעיל
יש בנים שזה דוחה אותם (כמו שאת לא בטוח תשמחי או תאהבי לשמוע על זקפה של מישהו) ויש בנים (כמו החבר הכי טוב שלי הנסיך) שכל עוד את בנוח לדבר על זה איתם הם הכי בנוח (רציני אבל, הבן אדם מביא לי כדורים ועוקב לראות אם הוא סדיר. זה ענק)
כי זה מגעיל. לספר לך על איך שאני מחרבן אולי?
אנונימי
באותו הנושא: