2 תשובות
את מדברת על מוכניות או להיות בחוץ עם חברים?
כי אך את רוצה לעשות חשבון נפש אם את עסוקה באנשים אחרים ובלדבר?
כי אך את רוצה לעשות חשבון נפש אם את עסוקה באנשים אחרים ובלדבר?
איך זה שאין תנועה? כי יותר אנשים שומרים כיפור מאשר שבת, בשבת מטיילים ומבלים אז יש תנועה... בכיפור לא אז אין כמעט מכוניות. זה לא שיש חוק נגד זה. נגיד בקיבוצים שהם חילוניים ואף אחד לא שומר הרבה פעמים יוצאים בכיפור לאיזה קמפינג או משהו.
באותו הנושא: