5 תשובות
כן כן כן כן כן
אסור להשאיר אף אחד מהם פתוח
1. נראלי שכן, לא אמורה להיות בעיה. זה השיער של הכלב לא שלך
2. לא. ממליצה פשוט לעשות תסרוקת להשאיר את השיער אסוף
3. טלוויזיה זה בידור
2. לא. ממליצה פשוט לעשות תסרוקת להשאיר את השיער אסוף
3. טלוויזיה זה בידור
אנונימית
לגבי 3, כי שאת תצפי בטלוויזיה את תהני וכאילו כל הקטע זה לסבול סוג של
לגבי 2 תעשי צמות או משהו כזה ואז השיער יהיה מסודר לאורך זמן
באותו הנושא: