7 תשובות
כן אני
אני הפעלתי פה חודש וחזרתי אם זה נחשב
ראיתי הרגע אחד חדש
לא אתה לא חדש די^
וכל יום מלא נרשמים אבל רובם פורשים אחרי יום
וכל יום מלא נרשמים אבל רובם פורשים אחרי יום
killer bee
הוא פה 2 ימים
הוא פה 2 ימים
אילו?
באותו הנושא: