11 תשובות
בשנה הבאה הוא יכנס
תחכה לשנה הבאה
איחרת
שואל השאלה:
מהה לאא!!! אני אשרף באש הגיהנום!!
אנונימי
יודה?
אנונימי
נע סתם שטיות לא נורא לא יקרה לך כלום
אתה רק צריך לדעת לבקש סליחה שאתה פוגע במישהו לא רק שפתאום יש את יום כיפור כולם פתאום אומרים סליחה ואחרי כיפור מתנהגים חרא.
לא נורא כולנו נישרף באש הגיהנום יחד איתך
גאה בך, גם אני צמתי כל הלילה כשישנתי
חחח
מצחיק
xm1
מחר בעוד יומיים
עוד מעט