6 תשובות
לא כפרע
הבריאות שלך דוחה כל דבר שהדת אומרת
זה בסדר גמור...בריאות קודמת לכל...אלוהים יסלח לך
זה בסדר, אתה עשית מה שיכולת.
העיקר הכוונה, עשית השתדלות וזה מה שחשוב.
זה נחשב ששברת את הצום נראלי, אבל הכל בסדר :) אם היה לך ממש קשה הכל טוב פעם הבאה תנסי על הסוף :)
אנונימית
באותו הנושא: