5 תשובות
לא מקנא, טוב לי איך שאני נראה :)
גמאני...בכלל עם הביטחון הנמוך שלי לגבי המראה שלי
אנונימית
פעם כן, היום לא
לא ממש.
כלומר לא שאני לא חושב שיש אנשים יפים ממני אבל שאני רואה כאלו לא עולה לי לראש "וואו איך הייתי רוצה להיות הוא/היא"