5 תשובות
למה כולם צריכים לעשות בגרות?
יש כאלה שלא רוצים..
יש כאלה שלא רוצים..
אנונימית
שואל השאלה:
מי שלא רוצה בגרות לא חייב זה הקטע אפשר לפרוש בכיתה י או יא לא זוכרת
מי שלא רוצה בגרות לא חייב זה הקטע אפשר לפרוש בכיתה י או יא לא זוכרת
אנונימית
צריך אישורים וזה...
ועדיין צריך לעשות בגרות, אקסטרנית במקום.
ועדיין צריך לעשות בגרות, אקסטרנית במקום.
כי מערכת החינוך מטומטמת
אנונימית
זה כן.
בכיתה הזאת מתחילים הבגריות
בכיתה הזאת מתחילים הבגריות
באותו הנושא: