5 תשובות
למה כולם צריכים לעשות בגרות?
יש כאלה שלא רוצים..
אנונימית
שואל השאלה:
מי שלא רוצה בגרות לא חייב זה הקטע אפשר לפרוש בכיתה י או יא לא זוכרת
אנונימית
צריך אישורים וזה...

ועדיין צריך לעשות בגרות, אקסטרנית במקום.
כי מערכת החינוך מטומטמת
אנונימית
זה כן.
בכיתה הזאת מתחילים הבגריות
באותו הנושא: