4 תשובות
חח לא הפסיקו להגיד את זה עליי בכיפור. כאילו שלי לא קשה לצום כי אני "צמה כל השנה". בדיוק אותו הדבר
אבל טכנית אנשים רזים גם אוכלים הרבה פחות בלי לשים לב ואני מודה בזה אז אל תשחקו אותה
אבל טכנית אנשים רזים גם אוכלים הרבה פחות בלי לשים לב ואני מודה בזה אז אל תשחקו אותה
אנונימית
בדיוק מה שאמרו מעליי.
אל תתייחסי אליהם שיחשבו מה שבא להם
אל תתייחסי אליהם שיחשבו מה שבא להם
תשמעי יש לי גם חברה שכולם חושבים שהיא מקיאה והכל כי היא ממש רזה ולא מבינים שזה גנים
קודם כל על תתני לזה להשפיע עליך
וגם לפעמים אנשים אומרים את זה מקנאה או שזה נראה להם כמו שאמרת שאת רזה אולי מידי אז אוטומטית בא להם לראש שאת כמעט לא אוכלת
קודם כל על תתני לזה להשפיע עליך
וגם לפעמים אנשים אומרים את זה מקנאה או שזה נראה להם כמו שאמרת שאת רזה אולי מידי אז אוטומטית בא להם לראש שאת כמעט לא אוכלת
^ אין דבר כזה להיות רזה בגנים
אולי עצמות בולטות יותר ופחות ואחוזי שומן גבוהים יותר ונמוכים וקושי להרזות / להשמין בגנטיקה, אבל להיות רזה בגנים זה לא נכון להגיד כי אם תבינו בזה אין בזה שום הגיון !
אולי עצמות בולטות יותר ופחות ואחוזי שומן גבוהים יותר ונמוכים וקושי להרזות / להשמין בגנטיקה, אבל להיות רזה בגנים זה לא נכון להגיד כי אם תבינו בזה אין בזה שום הגיון !
אנונימית
באותו הנושא: