התחברות
הרשמה
תפוציפס ולאייס זה אותו דבר?
22 בספטמבר 2018, 19:05
פרסומות
3 תשובות
לשניהם יש אוויר
E
ErO
שניהם מסמלים אוויר
ה
המשתמש הזה מתקופה מביכה בחיים
כן.!
R
Renee.
באותו הנושא:
מה אתם מעדיפים אייס קפה, אייס שוקו, אייס וניל או אייס בואנו?
אייס וניל / אייס קפה / חצי חצי?
מה לאכול? תפוציפס בטעם גריל (הסגול), תפוציפס בטעם שמנת ובצל (הכתום), דוריטוס חמוץ חריף (הירוק), דוריטוס גריל (הסגול).?
אייס קפה או אייס שוקו?
דוריטוס חמוץ חריף/במבה אדומה/ביסלי/תפוציפס קידס?9 קשה לבחור קשהה
מה עדיף תפוציפס הרגיל האדום או דוריטוס חמוץ חריף (הירוק)
- סקרר- תפוציפס טבעי או פרינגרלס?
הייתם אוכלים תפוציפס בטעם שווארמה?
אם אני זוכה ב100 שקל בשקית תפוציפס לאן ללכת לקבל את זה?
יש מישהו שזכה ב100 ש"ח של התפוציפס?
שמתם לב שאין תפוציפס בטעם גבינה?