5 תשובות
100 נקודות אמינות
כלום לייק דה
כלום.
אבל זה לפי דעתי הקרטריון השני הכי קשה כדי להיות נאמן. אז יאי לך.
אבל זה לפי דעתי הקרטריון השני הכי קשה כדי להיות נאמן. אז יאי לך.
קצת כלום חח
אם יש לך את שאר הדרישות את יכולה להגיש בקשה לנאמנות.
וזה אחד הדרישות שהכי קשה להשיג.
וזה אחד הדרישות שהכי קשה להשיג.
באותו הנושא: