9 תשובות
אני הומופוב כי אני לא אוהב קשת בענן שיחליפו דגל~
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי מה הקשר בגלל הדגל נו באמת
לא יודע, נו אני פשוט לא אוהב את הדגל
אנונימי
חחח הוא אמר בצחוק
אנונימית
.. אני מקווה
אנונימית
אני הומופוב וטרנספוב גאה ולא יעזור מה שתגידי
אנונימית לא כי אני מפחדת כאן מחרם משתמשים או וואטאבר-רק כי איןלי כוח לחפירות משתמשים.
לא מגדירה עצמי כהומופובית אך ממש לא תומכת בקהילה.
אני לא אתערב בשגרת היוםיום שלהם, שיעשו מה שבא להם. אני מאמינה בתורת משה ועל פיה במפורש רשום על איסור משכב זכר.
לתמוך באיסור מפורש מהתורה אני לא אתמוך.
אבל שיעשו מה בז*ן שלהם. לי לא אכפת. כל אחד יקבל את הדין שלו אחרי 120 וב"ה אני לא קשורה לשלהם.
אנונימית
^ לחיות בהכחשה לאיך שנולדת ולמי שאתה זה גיהנום בפני עצמו.
אנונימית
תאמיני לי, יש לי מספיק חברים מהקהילה שסיפרו לי איך התהליך הזה. תאמיני לי- אני יודעת את זה לא פחות טוב ממך.
אנונימית