65 תשובות
שוב פעם אתה. שלמה עם עצמי.
שאנחנו לא יחידת החילוץ
והחברה, היא מכה אותי
והחברה, היא מכה אותי
אני סתומה לפעמים ברמות אחרות
חוסר החלטיות
שיש לי סטיפס
אנונימי
אדישות , חוסר אכפתיות .
אני מקצין דברים
לא אחלטית בשיט
בישנית .
שאני קקי
שאני בנאדם.
ואו יש הרבה.
אמוציונלית
אגרסיבית
אנוכית לפעמים
חסרת ביטחון
אמוציונלית
אגרסיבית
אנוכית לפעמים
חסרת ביטחון
שאני אעשה הכל בשביל אוכל
אין סבלנות,עצבנית *מידי*,ביטחון,לא סומכת על אף אחד ושיש לי יותר מידי חומות.
שאני לפעמים תמימה ממש ושאני גם מגמגמת כזה
אנונימית
הכל
שאני קיימת
שקוראים לי פה קיטקט נואר ואני בכלל לבנה
שאני מושלמת
אני נפגעת מהר
החוסר יכולת שלי להיות רצינית
אנונימית
אני רגישה מאוד ואין לי הרבה ביטחון עצמי
אני מדוכאת
אני מובך בקלות
אני מתעצבן בקלות
אני נפגע בקלות
אני קרינג'
אני מתעצבן בקלות
אני נפגע בקלות
אני קרינג'
היסטרית דרמתית רגישה ופסימית מידי .
אדישה, לא יכולה להיות רצינית לרגע, אני לא יכולה להיות מחוייבת.
אבל עדיין, אני יודעת שאפחד לא מושלם, אז אני מסתפקת במה שאני עכשיו, לא מחפשת להשתנות בשביל אפחד.
אבל עדיין, אני יודעת שאפחד לא מושלם, אז אני מסתפקת במה שאני עכשיו, לא מחפשת להשתנות בשביל אפחד.
שאני אמכור את החברה הכי טובה שלי בשביל המבורגר עם ציפס
אהבה עצמית
פתיל קצר
דימוי עצמי
הפוביות שלי
הפוביות שלי
אני לא יודע להתמודד עם הרגשות שלי
לא מצליחה לבטוח באף אחד ותמיד חושבת על ההכי גרוע
האף שלי :(
ביישנית.
לפעמים זה אחלה אבל אני מידיי חח
לפעמים זה אחלה אבל אני מידיי חח
בערך הכל
לא מגזימה אני שונאת כל דבר באופי שלי ובמראה שלי
וגם הדברים החיוביים בי אנשים הופכים לשליליים כי הם מנצלים את היתרון הזה
לא מגזימה אני שונאת כל דבר באופי שלי ובמראה שלי
וגם הדברים החיוביים בי אנשים הופכים לשליליים כי הם מנצלים את היתרון הזה
חוסר טקט... חח
מפחדת להתאהב
כשזה קורה לוקחת צעד אחורה קשה לי להיכנס לקשר
ושאני סומכת על אנשים מהר מדי
כשזה קורה לוקחת צעד אחורה קשה לי להיכנס לקשר
ושאני סומכת על אנשים מהר מדי
אני נראת כמו קוף מזרחי
סכיזופרניה...
אנונימי
שנאה עצמית
אני מנסה לרצות את כולם כל הזמן
מאבדת עניין מהר
ביישנית ולא נפתחת בקלות.
אנונימית
שאני ביישן, שאני מנסה לרצות את כולם ללא התחשבות בעצמי וברצונותיי, ושאני נותן לאנשים לדרוך עליי ולזלזל בי פעם אחר פעם.
אגו
על כל המשתמע
על כל המשתמע
אני טובה מדי
אני יכול להפוך הכול למביך
לקנות מלח בעשר בלילה? בום מביך!
לדבר עם מישהו מהכיתה? בום מביך!
לנשום?... בום מביך!
לקנות מלח בעשר בלילה? בום מביך!
לדבר עם מישהו מהכיתה? בום מביך!
לנשום?... בום מביך!
אני ביישנית
וואי כל כך כמו lonely tim
וגם חוסר ביטחון וביישנות
וגם חוסר ביטחון וביישנות
שאין לי כסף לקעקועים.
סתם, שאין לי איבר מין גברי
סתם, שאין לי איבר מין גברי
שאני פשוט חרא לאנשים.
אבל אני אוהב את זה אז זה לא כזה חיסרון...
אבל אני אוהב את זה אז זה לא כזה חיסרון...
לפעמים אני אגרסיבית
אנונימית
שאני לא מקבלת את עצמי
שומן שו שו שומן
אנונימי
שאני לא יודעת להשקיע ולהתרכז במה שחשוב לי. עצלנות.
אני רוצה לכתוב - אני אשחק במשהו
אני רוצה ללמוד - אני אדבר עם מישהו
אני רוצה לצייר - אני אשקע בפינטרסט
אני רוצה להכין לי משהו לאכול - אני אוציא פיצוחים מאיפשהו במקפיא או אוכל יוגורט וזהו
בגלל זה אני נכשלת בהכל ^-^
אני רוצה לכתוב - אני אשחק במשהו
אני רוצה ללמוד - אני אדבר עם מישהו
אני רוצה לצייר - אני אשקע בפינטרסט
אני רוצה להכין לי משהו לאכול - אני אוציא פיצוחים מאיפשהו במקפיא או אוכל יוגורט וזהו
בגלל זה אני נכשלת בהכל ^-^
מתחכם וציני
חסרת ביטחון
פחדנית, מוותרת מהר, לא כנה ומפחדת מביקורות ודעות של אחרים.
יחידת החילוץ כמה זמן לא ראיתי אותך כאן(בחמות) כבר יומיים ברצף
אני לא יודעת לשחרר (מכל דבר, אנשים, עבר, טעויות, החלטה חשובה, מבחנים)
הפרעות אכילה
ויש לי גם טראומת ילדות
ויש לי גם טראומת ילדות
אנונימי
אני כולי חיסרון אחד גדול
שאני לא חרדי.
הפכפכות
אני לא מצליחה להגיע לשאלות החמות
באותו הנושא: