5 תשובות
להישאר
אני אומרת כי למי יש כוח ללכת בשעה הזאת
אני אומרת כי למי יש כוח ללכת בשעה הזאת
להישאר
עדיף לראות סרט ולאכול שוקולד במיטה חחח
עדיף לראות סרט ולאכול שוקולד במיטה חחח
ללכת.
כולה לשמור,זה לפעמים כיף.
כולה לשמור,זה לפעמים כיף.
תוותר. תראה סרט או משהו
להישאר.
באותו הנושא: