2 תשובות
-מזה שאני רגישה מדי,
-מזה ששלחתי למישהו יותר מדי הודעות..וחוזרת על אותן טעויות כל הזמן
-שאני לא סולחת לעצמי..
-מזה ששלחתי למישהו יותר מדי הודעות..וחוזרת על אותן טעויות כל הזמן
-שאני לא סולחת לעצמי..
כשאני מבטיח לעצמי משהו, ולא מקיים אותו. כשאני רוצה משהו, משקיע מה שאני יכול, ולא משיג אותו. דברים כאלה מורידים בי כל מוטיבציה, ומעלים בי חששות לעתיד.
אנונימי
באותו הנושא: