9 תשובות
תנסה לצאת לבלות , לדבר עם אנשים לעשות דברים שאתה אוהב
שואל השאלה:
אוף התפנצ'רו לי המגנום ועכשיו אני תקוע בבית אני בדיאטה חברים עד מחר בבוקר אני לא אוכל... וגם אם אני ישן רעב אני משתין ויורד חצי קילו אז זה מסתדר יופי
אוף התפנצ'רו לי המגנום ועכשיו אני תקוע בבית אני בדיאטה חברים עד מחר בבוקר אני לא אוכל... וגם אם אני ישן רעב אני משתין ויורד חצי קילו אז זה מסתדר יופי
ואז שתכאל תשמין בבום
אם האוכל בא התאבון
זה לא דיאטה כי אתה לא אוכל זה ממש לא נחשב לדיאטה דיאטה זה בעצם לאכול יותר בריא ופחות פחמימות ואתה מדוכא כי לא אכלת אז אתה חסר אנרגיות לך תקנה לך גלידה בן אנד ג'ריס ותתחיל מחר לאכול
אנונימית
בוא נאכל טונה
וואלה גם אני לא אכלתי מלא זמן טונה, אבל אני מדוכאת בלי שום קשר לזה d:
אממ וכדאי לאכול סלמון
אממ וכדאי לאכול סלמון
לאכול(?)
לך תכאל טונה וואו טונה זה טעים ועוד טונה מעושנת נדיר