9 תשובות
מה הגובה שלך? הגיוני אם את בסביבות 1.55 או 1.60
שלא תגיעי לאנורקסיה
שואל השאלה:
^חס וחלילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני 1.55
אנונימית
בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה על האזהרה אני מנסה להשמין ולהגיע ל -50 קילו :)
אנונימית
אבל תזהרי לא להגיע לאנורקסיה
דודה שלי בת 28 והיא בגובה שלך פחות או יותר והיא הגיעה מהר מאוד למצב של אנורקסיה
אז זה הגיוני
כנראה רזית
באותו הנושא: