9 תשובות
מה הגובה שלך? הגיוני אם את בסביבות 1.55 או 1.60
שלא תגיעי לאנורקסיה
שואל השאלה:
^חס וחלילה
^חס וחלילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני 1.55
אני 1.55
אנונימית
בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה על האזהרה אני מנסה להשמין ולהגיע ל -50 קילו :)
תודה על האזהרה אני מנסה להשמין ולהגיע ל -50 קילו :)
אנונימית
אבל תזהרי לא להגיע לאנורקסיה
דודה שלי בת 28 והיא בגובה שלך פחות או יותר והיא הגיעה מהר מאוד למצב של אנורקסיה
דודה שלי בת 28 והיא בגובה שלך פחות או יותר והיא הגיעה מהר מאוד למצב של אנורקסיה
אז זה הגיוני
כנראה רזית
כנראה רזית