4 תשובות
גם פעם היו הרבה אנשים שרגישים לגלוטן , אבל לא הייתה מודעות.
אולי לא היתה מודעות והם היו מסתובבים עם בטן נפוחה/מתים?
פעם לא הייתה כזאת מודעות כמו היום.. וגם אם הם היו רגישים/ אלרגים כנראה שהם אולי לא ידעו..
פשוט מאוד, אוכלוסיית האנשים בעולם גדלה מיום ליום
באותו הנושא: