6 תשובות
רק סיימתי עונה 3 למה אני עושה את זה לעצמי ונכנסת לשאלות כאלה למהה
הפסקתי לראות בעונה 5 נראה לי כי זה ניהיה משעמם
והחלק הכי עצוב עד כמה שאני זוכרת זה שהיידן אם ככה קראו לה מתה וליאם התחיל לבכות וזה
אליסון מתה, אחרי זה הסדרה פשוט מיותרת
החלק הזה (עונה 3 פרק 6):
חברים דפקו לי ספוילרים מפה עד ללונדון.
מכיר את זה? "אה החלק שהוא מת היה כבר?" -לא "אהה אופס"
ErO
שהסדרה פח הזאת סחפה כל כך הרבה קהל