12 תשובות
כן
כן
כן, הרבה.
כן, כמה פעמים
כן, בווצאפ
כן ידיד
כן, אבל זה נגמר, אם זה נחשב..
חחח לא
אנחנו מדברים רק באינטרנט
אוף, כן. דיברתי עם קבוצה של בנות בסקייפ תמיד, נגמר לפני שנתיים כי הן החליטו שלא טוב להן כל זה (חלקן)
אנונימית