6 תשובות
לבלוע כמובן
עדיף לבלוע
אני אישית בולעת רטלין עם מרשם מכיתה א אל תשתה כל יום כי באיזשהו שלב הגוף מתרגל לזה וזה פשוט מפסיק להשפיע.
וזה אותו דבר כי כשאתה מסניף אתה פשוט מפרק את הכדור ההבדל היחידי שאתה מסניף זה יוצא מסוכן וזה פועל יותר מהר
וזה אותו דבר כי כשאתה מסניף אתה פשוט מפרק את הכדור ההבדל היחידי שאתה מסניף זה יוצא מסוכן וזה פועל יותר מהר
אנונימית
הכמות ואם אני לא טועה כדורים מעורבבים לפעמים עם עוד משהו שמוריד קצת מהעוצמה
שואל השאלה:
מה עדיף?
מה עדיף?
אנונימית
הדרך שבה הכדור נכנס לגוף