5 תשובות
הגיוני, תדברי איתו על זה
כן זה הגיוני.
אנונימית
זה הגיוני אבל אם זה מפריע לך כדאי לך לדבר איתו
מבינה אותך מאוד ואת צודקת!
לי אישית היה יורד ממנו ברמות מפחידות.. תדברי איתו על זה הוא צריך לדעת שזה מפריע לך!
לי אישית היה יורד ממנו ברמות מפחידות.. תדברי איתו על זה הוא צריך לדעת שזה מפריע לך!
הגיוני מאוד
באותו הנושא: