6 תשובות
שואל השאלה:
אתם יכולים להמליץ על זה , לרשום כל מה שעולה לכם בראש על הספרים הקודמים ( מ-4 ומטה ) או סתם לדבר על כל מיני דברים קשורים
יפה מאוד
מדהים
במילה אחת:
מ ד ה י מ י ם
סדרת ספרים מדהימה וממכרת!
הם הספרים הכי טובים בעולם, אני כל כך אוהב אותם שזה מפחיד, הסדרה הכי טובה שקראתי בכל החיים ואני מאחל לך הנאה צרופה בסוכריות הוקוס מוקוס של האחים וויזלי!