6 תשובות
מי זאת
אני בטוחה שאת יפה בזכות עצמך כמו שהיא יפה בזכות עצמה.
אנונימית
היא לא כזאת יפה..והיא קצת מעצבנת אם לומר את האמת
אל תחקי אנשים , תהיי את .
אנחנו הכי יפים שאנחנו הכי אנחנו ולא מנסים להשתנות.
שואל השאלה:
זאת היא..
לא למחוק היא מפורסמת
אנונימית
רק לי מוזר שהיא בת 14 והיא מצתלמת ככה? לא יודעת.. שהייתי בת 14 לא הייתי מצתלמת ככה.. היא נראת הרבה יותר בוגרת לפי התמונות. וכן היא לא כזאת מיוחדת אבל כן יפה. ראיתי יפות יותר