13 תשובות
יש לי חיים
אני לא אוהבת לעשות את הדברים האלו ^_^
זה לא פיתוי בשבילי
אני לא מקורית
לא היה פיתוי, לא רציתי לעשות ספאמים
אלה שכותבים "יש לי חיים"
בלי ספאמים אולי יש לכם חיים, אבל אין לכם איכות חיים:)
בלי ספאמים אולי יש לכם חיים, אבל אין לכם איכות חיים:)
לא משעמם לי
לא סובל ספאם אז אני לא אעשה את זה בעצמי
מה אתם משחקים אותה כאילו ספאם זה מינימום מתאפטמין או הרואין
כל מי שכתב כי יש לי חיים כרגע הוכחתם אחרת
אבל לא לא כתבתי
כי אני לא מקורי ואין לי כוח להשקיע בלכתוב שאלה
זה סתם ילדותי
באותו הנושא: