9 תשובות
משתתף בצערך^
לשאלה - אמרו לי שאני לא יכול, "לך תתאבד" או סתם התנהגות מזלזלת באופן שוטף כאילו אני שטיח שדורכים עליי ויורדים עליי חופשי.
(אבל זה היה בחטיבה, היום יש לי יותר ביטחון עצמי)
אנונימי
אמרו לי שאני ילדותית וחסרת אופי
שאמרו לי שלא יצא ממני כלום בחיים
דיברתי עם שלושה ידידים בטלפון ובהתחלה הייתה שיחה רגילה, וידיד שהיה בשיחה(היה הקראש שלי באותו זמן) פשוט התחיל לרדת עליי בקטנה ולאט לאט הירידות נהיו יותר גרועות והוא צחק עליי משהו כמו חצי שעה על כל דבר קטן אפשרי ונגע בכל כך הרבה נקודות רגישות והשניים האחרים פשוט מתו מצחוק ממנו במקום לעצור את זה.
הוא אמר דברים כל כך נוראיים שהתחלתי לבכות במהלך השיחה ושתקתי שתי דקות בזמן שהם צחקו עליי עוד קצת.
ולא ניתקתי גם כי רציתי לדעת עד איפה הם יכולים להגיע וגם כי לא רציתי שהם ידעו שאני נעלבת.
ואז כשאחד מהם שאל אותי משהו אז פשוט ניתקתי כדי שלא ישמעו שאני בוכה.


ובכללי אני נעלבת גם כשאנשים מזלזלים בי
צחקו עליי שיש לי תחת גדול
ושאני הולכת כפוף
ועל זה שאין לי ביטחון
וחברות שלי אמרו לי שבחיים לא יהיה לי חבר כי אני נמוכה
אנונימית
שאני לא מגניבה
שאני מכוערת
שאני שעירה שניראת כמו בן
שאני חנונית ושלא ירצו אותי
שאני אוויר ומשעממת,
ועוד מלא..
אנונימית
כל יום פעם אחת לפחות אני זוכה לכינוי שמנה !
שאלות : את מקובלת?
חברות חדשות שבאות ואומרות לי שאומרים להן שאני מנודה וחננה ומכוערת
אומרים לי שאני פח זבל דובה
אנונימית
אמרו לי שאני לא מספיק טובה וכיף לאנשים להיות עם אנשים שאוהבים לעשות דברים כמוהם וזה הדבר שהכי פגע בי, שזה מראה שאת שקופה ושונאים אותך
חחח אני לא נעלבת מדברים ומי שמנסה להעליב אותי הוא הסתבך איתי אני עושה לו יותר מעליב