4 תשובות
הופ הופ טרללה גדלתי בשנה
הרוב של יום הולדת 18 כותבים חוקי/ת
או פשוט its my birthday
אני לא סובל את זה אבל כןן .
מזל טוב..
מזל טוב! את יכולה לכתוב birthday או חוקית
"חוקית".