3 תשובות
כל עוד השאר ישנים זה בסדר הם לא ישמעו .אלא אם כן זה ברמת גבוהה שזה יעיר אנשים....
חוץ מזה כולנו בני אדם קורה לא צריך להתבייש
חוץ מזה כולנו בני אדם קורה לא צריך להתבייש
אנונימית
מקסימום יהיה צחוקים..
מה הבעיה אתם בנים חחח אצלנו הבנים כל הזמן מדבריפ על פלוצים ועל קקי חחח (במסע לפולין)
אנונימית
באותו הנושא: