5 תשובות
להירגע, ולשאול אותה למה היא עשתה את זה.
שואל השאלה:
שאלתי אותה והיא אומרת שככה ואין מה לעשות וזה לא נכון כי זה משהו שהוא החלטה שלי ובעיה שלי
שאלתי אותה והיא אומרת שככה ואין מה לעשות וזה לא נכון כי זה משהו שהוא החלטה שלי ובעיה שלי
אנונימית
אולי היא מנסה לעזור לך
שואל השאלה:
תודה על העזרה אבל זה לא לעזור לי כי זה באמת לא קשור אליה וביקשתי לא לעשות את זה
תודה על העזרה אבל זה לא לעזור לי כי זה באמת לא קשור אליה וביקשתי לא לעשות את זה
אנונימית
רוב הפעמים האמא עושה את הדבר הנכון
באותו הנושא: