7 תשובות
יותר יפה ג'ל לדעתי
גל
HOH
לדעתי בנייה
מהניסיון שלי עם שניהם, לק גל לא באמת שמר לי על הציפורן אלא הרס אותה בדיוק כמו הבניה חח ובניה יותר יפה לדעתי.
אל תפלי לבניה, חוץ מזה שזה מזיק לציפורן בסופו של דבר זה פלסטיק ואמיתי תמיד עדיף על מזויף
*מצטערת אם פגעתי זו הדעה שלי*
אנונימית
בנייה סתם ידפוק לך את הציפורניים ולא תמיד זה יוצא יפה. עדיף ג'ל ועם הזמן הציפורן תארך לך וזה יהיה יותר יפה אסתטי ונשי.
לא בנייה ולא גל
שניהם הורסים את הציפורן
תאריכי פשוט
אנונימית
אני עושה קבוע לק ג'ל וזה מושלם הרבה יותר מבנייה לדעתי!