4 תשובות
מנסה לשרוד
כותבת יומן מסע מקווה שלא אמות בדרך
אנונימית
ברור
שרדתי שנה שעברה וזו כיתה אוברייטד בטירוף, זה קשה אבל לא קשה כמו שמתארים.
כולם אומרים שאין חיים ביא וזה כזה לא נכון, מלחיצים בטירוף וזה לשווא. לפני השביעיזם לא עצמתי עין בלילה מפחד, אחרי חודשיים במקסימום כבר התרגלתי ללימודים ולמערכת העמוסה וזה לא היה כזה קשה.
לאא למה יש לי חייםם
וואי אני מסכימה זה ממש אוברייטד^
באמת שאפשר לסדר את הזמנים, ולישון הרבה פעמים שנצים. בסופו של דבר כולנו עוברים ועברנו את זה ותאמיני לי שבגרויות שאת כרגע חושבת שבחיים לא תעברי, את תעברי וזה יהיה מאחורייך