11 תשובות
לא גם אני הייתי בעד
כולנו היינו
לא מוזר זה מה שהכותבים רוצים שתרגישי. אנחנו מזדהים עם הבני ערובה אך עם זאת מרגישים הזדהות עם השודדים. גם הפלאשבקים וחושפים יותר על האישיות שלהם והעבר עוזרים בזה. כמו שאמרו באחד הפרקים בסדרה בני אדם מזדהים עם הצד החלש.
יחי ברלין ;)
יחי ברלין ;)
אני בטוחה שכמעט כולנו בעדם.
זה בסדר,זה מה שרוצים באמת שתרגישי,שתתחברי,
זה בסדר,זה מה שרוצים באמת שתרגישי,שתתחברי,
זו הפואנטה..
זה אמןר להיות ככה
עובדה שמפרטים עליהם והם יוצאים "טובים" וותרנים
עובדה שמפרטים עליהם והם יוצאים "טובים" וותרנים
לא
הסדרה הזאת תוכננה כדי להרגיש ככה
הסדרה הזאת תוכננה כדי להרגיש ככה
לא גם אני
למי שרשם על ברלין
איך אפשר לאהוב אותו?הוא ככ רע אמאלה
לשאלה,כן זה הגיוני
איך אפשר לאהוב אותו?הוא ככ רע אמאלה
לשאלה,כן זה הגיוני
אנונימית
תיתפלי אבל המון אנשים מחול ממש אוהבים את ברלין משום מה^
במציאות הוא יותר מצחיק ולא כזה, אז אולי בגלל זה.
אבל באמת מה שהוא עשה בפרק האחרון כבש אותי
במציאות הוא יותר מצחיק ולא כזה, אז אולי בגלל זה.
אבל באמת מה שהוא עשה בפרק האחרון כבש אותי