6 תשובות
לא הבנתי...
אני חושבת שכדאי לך לטוס בכל זאת, זו חוויה. את לא חייבת את החברות שלך תמיד לצידך, ולבלות יחד בחול יכול לקרב בינך לבין אמא שלך ואחיך. לדעתי את תהני וחבל אם תוותרי על זה
שואל השאלה:
אני לא בקשר איתו.
והפואנטה בסיפור שזה יהיה לי בית ריק. וסוף סוף אני אוכל לעשות מה שבא לי מבלי שיוודע לאמא שלי
אנונימית
זה השיקול היחיד שלך? בית ריק? את לא חושבת על להיות לבד בבית אחד גדול למשך לילות שלמים, ושאם קורה לך משהו אז אין פה את אמא שתציל אותך?
שואל השאלה:
אבל למה שלילי ? אני חושבת על כמה טוב יצא מי זה. אני יצא עם חברות ויחזור בשעה 4 לפנות בוקר מצידי . יעשה דברים שנורא רציתי אז וסוף סוף זה יקרה..על מה שרשמת לא חשבתי.
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך לשקול את זה ברצינות. אל תשכחי שלצאת עם חברות עד ארבע לפנות בוקר את יכולה לעשות בחופש חנוכה או אפילו סתם בשישי בערב, אבל לטוס למקום כלשהו ולהתקרב למשפחה שלך לא יוצא לך לעשות כל יום. אל תחשבי רק על הקטע הכיפי של העסק, תחשבי פרקטי והגיוני. מי יעשה לך כביסה? כלים? יקנה ויכין לך אוכל? אני מניחה שאת לא מורגלת לעשות את המטלות האלה בעצמך, מאחר ויש לך הורה שדואג לך. תחשבי על הלילות הארוכים האלה שתעבירי בבית שלך, ועל כל הדברים שעלולים לקרות לך כשאת לבד שם.
אני לא מנסה להפחיד אותך, אני רק מנסה לגרום לך לחשוב בהיגיון. אין פה רק צד כיפי