4 תשובות
זה סבבה לגמרי, לא טוב מדי ולא רע.
סביר
בסהכ בסדר אולי להוריד קצת מהקציצות
שואל השאלה:
בערב לא הרגשתי רעב אז לא אכלתי כלום וגם בבוקר אכלתי מעט אז בצהריים הייתי רעבה ובגלל זה העדפתי לאכול יותר בשר מאשר פחמימות
אנונימית