4 תשובות
זה סבבה לגמרי, לא טוב מדי ולא רע.
סביר
בסהכ בסדר אולי להוריד קצת מהקציצות
שואל השאלה:
בערב לא הרגשתי רעב אז לא אכלתי כלום וגם בבוקר אכלתי מעט אז בצהריים הייתי רעבה ובגלל זה העדפתי לאכול יותר בשר מאשר פחמימות
בערב לא הרגשתי רעב אז לא אכלתי כלום וגם בבוקר אכלתי מעט אז בצהריים הייתי רעבה ובגלל זה העדפתי לאכול יותר בשר מאשר פחמימות
אנונימית