4 תשובות
לא הייתי רוצה את החברות הזו
הייתי חברה שלה
ממשיכה להיות חברה שלה כדיי שלפחות תהיה לי חברה אחת לא משנה מאיזו סיבה בסוף היא תראה שאני בן אדם טוב.
אנונימית
טוף.
אולי תתפתח חברות מופלאה.
סהכ היא אדם טוב
אולי תתפתח חברות מופלאה.
סהכ היא אדם טוב
באותו הנושא: