התחברות
הרשמה
כל פעם שמישהו מתחיל איתי אחרי שהוא מדבר איתי קצת הוא מנתק קשר, מה לעשות? (אני בן)
6 באוקטובר 2018, 08:20
ניתוק קשרים
התחלות
הומואים
3 תשובות
תהיה יותר מעניין בשיחה, תפתח נושאים חדשים כל הזמן
S
Smile,youre beautiful
קרה לי גם
J
Joy boy (:
קורה לכולנו..
$
$$A
באותו הנושא:
(16) כשהוא מתחיל לצאת איתי אני בקטע שלו אבל כשהוא כבר שלי אני לא בעניין יותר אני מתחילה להילחץ ולסגת. מה לא בסדר איתי?
איך יודעים אם מישהו סתם מדבר איתי כמו עם כולם או שהוא "מתחיל" איתי?
איך לא להלחץ כשבנים מתחילים איתי? כל פעם שמישהו מתחיל איתי אני מתחילה לרעוד להלחץ ולעשות פדיחות ואני לא יודעת למה, בת 17
התחיל איתי מישהו וביקש תמונות בוואצפ אחרי שהוא כבר ראה אותי ולא רציתי לשלוח...
אוף. כל פעם שמישהו מתחיל איתי ואני חושבת שהוא סבבה הוא רואה את החברה הכי טובה שלי ומתחילה איתה אחרי זה ושוכח ממני.
אני מדברת עם מישהו באינסטגרם ואני חושבת שהוא מתחיל איתי
חבר טוב של הבן זוג שלי ראה שמישהו מדבר איתי, מתחיל איתי והוא פשוט...
אם מתחילים איתי באינסטגרם זה עדיין נחשב שמתחילים איתי?
כל גבר שמתחיל איתי בפייסבוק שהוא לא לטעמי אז אני..
סרט מתחיל ב13:00 , כמה זמן יהיו פרסומות אחרי השעה שהוא אמור להתחיל בהז?
מישהו באינסטגרם רצה תווצאפ שלי ודיברנו גג חמש דקות זה נחשב שהוא מתחיל איתי או מה?