7 תשובות
אני חושבת שזה לא בסדר, כן.
אבל אני גם חושבת שאם היא בדיכאון בגלל האינסטגרם אבל בו זמנית זה גם המקום שלה לפרוק עדיף לה למחוק את האינסטגרם ולפרוק הכל על דף או לכתוב סיפור בווטפד שמבוסס על החיים שלה...
אבל אני גם חושבת שאם היא בדיכאון בגלל האינסטגרם אבל בו זמנית זה גם המקום שלה לפרוק עדיף לה למחוק את האינסטגרם ולפרוק הכל על דף או לכתוב סיפור בווטפד שמבוסס על החיים שלה...
אנונימית
היא אוהבת את כל הצומי שהיא מקבלת...
אנשים יורדים עליה כי נמאס להם כבר מכל הצומי המוגזם הזה ומהדברים שהיא מעלה וזה מפגר לעשות את זה
מישהו יודע מה גרם לה להיות ככה?
אנונימית
זה לא בסדר לנהוג בבריונות מצד אחד, אבל מצד שני היא לא צריכה להתנהג ככה... לנסות להתאבד בלייב? להעלות את מה שהיא מעלה ולהתלונן? היא דורשת צומי. והיא מקבלת אותו.
שואל השאלה:
מהמילה בריונות
מהמילה בריונות
אנונימית
לבריין?
אנונימית
באותו הנושא: