4 תשובות
לומדים מטעויות מה שאומר לך עכשיו זה הדבר היחידי שאתה צריך להיזהר ממנו.
אל תרדוף, אל תילחם, אל תמהר, אל תהיה נואש..
זה יבוא וכשזה יבוא אל תפחד.
אל תרדוף, אל תילחם, אל תמהר, אל תהיה נואש..
זה יבוא וכשזה יבוא אל תפחד.
גם אני מפחדת חח אבל כשזה יבוא זה יבוא. תהיה אמיתי עם עצמך, אל תלחץ את עצמך לשום כיוון.
לצערי חוויתי את הדבר הזה בעצמי... מישהו הזרים מישהי שהייתה איתי.. היא מסכנה וזה לא הגיע לה.. אבל נפרדתי ממנה כי היא קלת דעת וקל לפתות אותה...
תשמע חבר, אתה יודע... אז תתאהב, מה כבר יקרה? ישבר הלב? זה רק עוד מדרגה בחיים. :)
היום אני לא מפסיק לנסות להגיע אל האחת שתקח אותי עם כל הטוב שבי.
תשמע חבר, אתה יודע... אז תתאהב, מה כבר יקרה? ישבר הלב? זה רק עוד מדרגה בחיים. :)
היום אני לא מפסיק לנסות להגיע אל האחת שתקח אותי עם כל הטוב שבי.
אל תתנהל לפי פחדים,
כן מציע לך להעז ו'לקפוץ למים'
חיוני שתכיר את הנערה מספיק זמן ותראה איך היא מתנהגת
ששניכם באותו ראש לקשר רציני ושניכם ממקום של לכבד ולהקשיב לצרכים 1 של ה2
בהצלחה גבר
כן מציע לך להעז ו'לקפוץ למים'
חיוני שתכיר את הנערה מספיק זמן ותראה איך היא מתנהגת
ששניכם באותו ראש לקשר רציני ושניכם ממקום של לכבד ולהקשיב לצרכים 1 של ה2
בהצלחה גבר