8 תשובות
זה נורא תלוי
למטה לרוב
שני הסגנונות ממש יפים.
לא ממש משנה לי אבל ניראלי שמורם.
תכלס זה גם תלוי מה שיותר מתאים לאותו בן אדם.
יותר יפה מורם
למטה.
אנונימי
למטה